Travian Answers

Laten we beginnen met je vraag

Zoek op het beantwoorden van vragen

Om een antwoord te vinden kies je een hoofd categorie, daarna de sub-categorie tot het antwoord verschijnt. Als je het antwoord niet vindt, krijg je aan het einde de kans om contact met ons op te nemen.

Ik heb een vraag over...

Wat meer details:

Zoek via de sitemap

Zoek je liever via een normale sitemap zoals je die kent van je favoriete websites? Geen probleem, je kan gewoon gebruik maken van de Answers sitemap-navigatie om je antwoord te vinden.

Hoe kan ik Goud overdragen?

Wat is Goud overdragen?

Goud kun je overdragen naar een ander account als je dit hebt gekocht in de Goudwinkel. Goud dat je via andere manier hebt gekregen (omwisselen van Zilver, van Beloningen voor het volbrengen van Taken etc.) is niet overdraagbaar.

Goud kan alleen overgedragen worden naar andere spelwerelden van dezelfde spelversie en land waar het goud is aangeschaft.

Bijvoorbeeld:

Goud aangeschaft op een nederlandse server (tsx.travian.nl) kan niet worden overgedragen naar een server op het internationale COM domein (tsx.travian.com).

Als er speciale gevallen zijn (zoals een x10 special of toernooien etc) zal de mogelijkheid van goud overdragen van en naar deze server worden getoond in de Serveraankondiging op het forum.

Hoe kan ik mijn goud overdragen?

Om je goud over te dragen voordat de server eindigt, moet je eerst je account verwijderen. Onder het kopje “Account verwijderen” in de accountinstellingen staat hoeveel goud je kunt overdragen. Als je onlangs goud hebt aangeschaft kan het zijn dat je om veiligheidsredenen moet wachten voordat je je account kunt verwijderen,

Nadat je account is verwijderd, (zodra het aftellen is voltooid), wordt er een email gestuurd naar het geregistreerde email adres.


Let op: Customer Services kan het process niet versnellen of anderzijds beïnvloeden.

Als je Goud over hebt aan het eind van de server zul je ook een email ontvangen. Deze email bevat een link die je kunt gebruiken om je Goud over te dragen door de instructies op het scherm te volgen.

De overdraag link die je ontvangt is voor altijd geldig totdat het Goud is overgedragen of als de IGM voor het accepteren is verwijderd. Det betekent dat het mogelijk is om te wachten tot een server is herstart nadat deze is beëindigd, een nieuw account te maken en dan je Goud over te dragen naar het nieuwe account (alsof je je Goud meeneemt van de ene server naar de ander). Als je de link niet direct wil gebruiken, dien je hem op een veilige plek te bewaren waar die niet per ongeluk verwijderd kan worden.

Let op: Customer Services kunnen slechts voor een beperkte tijd een transfer link opnieuw aanmaken mocht je deze kwijtraken.

Als je problemen hebt met het overdragen van je Goud, gebruik dan alsjeblieft de support tool  om contact op te nemen met Customer Services die je kunnen assisteren.

Let op:  Goud overdraag mails komen vaak in de spam of ongewenste mail folder, of in je Reclamefolder (voornamelijk bij Gmail). Zoek goed in die folders voordat je contact opneemt met Customer Services.

 


Was je vraag naar verwachting beantwoord?

Ja   Neutraal   Nee