Elk dorp heeft specifieke taken om te voltooien, evenals algemene taken voor het hele account.
Elke taak heeft meerdere niveaus die kunnen worden bereikt.
Zo kan de speler bijvoorbeeld verplicht worden om een Hoofdgebouw niveau 1 te bouwen, dan te upgraden naar niveau 3, dan naar niveau 7 enz.
Beloningen
De beloningen worden vereenvoudigd in vergelijking met het oude taaksysteem. De beloning voor de voltooide taak is altijd een bepaald aantal middelen (dezelfde hoeveelheid van elk type middel) en heldenervaring. De grootte van de beloning hangt slechts van enkele factoren af:
- Elk taaktype heeft zijn eigen beloningsvermenigvuldiger
- Elke volgende taak van hetzelfde type levert een grotere beloning op.
- Hero level geeft een extra bonus voor alle taken.
Account taken zijn onafhankelijk van de dorpen, de bevolking en de CP-productie van het hele account wordt geteld. | |
Type: |
Taken: |
Populatie |
500, 1000, 1500, 2500, 5000, 10000, 20000... (Onbeperkt aantal stappen, elke keer verdubbeld) |
Cultuurpunten productie (Let op: het gaat niet om de hoeveelheid geproduceerde CP's, maar om de huidige productie.) |
500, 1000, 1500, 2500, 5000, 10000, 20000... (Onbeperkt aantal stappen, elke keer verdubbeld) |
Startdorp taken worden alleen gemaakt voor het eerste, beginnende dorp van de speler. |
|
Gebouwen / Feature |
Taken: |
Pakhuis |
Levels 1, 3, 7, 12, 20 |
Graansilo |
Levels 1, 3, 7, 12, 20 |
Barakken |
Levels 1, 3, 7, 12, 20 |
Stal |
Levels 1, 3, 7, 12, 20 |
Academie |
Levels 1, 10, 20 |
Smederij |
Levels 1, 10, 20 |
Raadhuis |
Levels 1, 10, 20 |
Werkplaats |
Level 1 |
Hoofdgebouw |
Levels 1, 3, 7, 12, 20 |
Schuilplaats |
Levels 1, 3, 6, 10 |
Marktplaats |
Levels 1, 3, 7, 12, 20 |
Ambassade |
Level 1 |
geen Huns: Ressidentie / Paleis |
Levels 1, 3, 7, 12, 20 |
Muur |
Levels 1, 3, 7, 12, 20 |
Verzamelplaats |
Levels 1, 10, 20 |
Zaagmolen |
Levels 1, 5 |
Steenbakkerij |
Levels 1, 5 |
Ijzersmederij |
Levels 1, 5 |
Korenmolen |
Levels 1, 5 |
Bakkerij |
Levels 1, 5 |
Populatie |
50, 100, 150, 250, 350, 500, 750, 1000 |
Cultuurpunten productie |
50, 100, 150, 250, 350, 500 |
Houtakker |
Levels 2, 4, 7, 10 |
Klei-afgraving |
Levels 2, 4, 7, 10 |
Graanakker |
Levels 2, 4, 7, 10 |
Ijzermijn |
Levels 2, 4, 7, 10 |
Gelijkwaardige groei Elke grondstof (LVL van ten minste één gebouw van elk van de vier types) |
Levels 2, 4, 7, 10 |
Alle houtakkers |
Levels 2, 3, 5, 8, 10 |
Alle ijzermijnen |
Levels 2, 3, 5, 8, 10 |
Alle graanakkers |
Levels 2, 3, 5, 8, 10 |
Alle klei-afgravingen |
Levels 2, 3, 5, 8, 10 |
Alle grondstofvelden naar
|
Alles naar level 2 (4, 7, 8, 9, 10) De voortgangsbalk hier is niet het gebouw niveau, maar het aantal grondstofvelden die het niveau al bereikt hebben. |
Voor elk nieuw gevestigd dorp worden taken gegenereerd. |
|
Gebouwen / Feature |
Taken: |
Pakhuis |
Levels 1, 10, 20 |
Graansilo |
Levels 1, 10, 20 |
Barakken |
Level 1 |
Academie |
Level 1 |
Raadhuis |
Levels 1, 10, 20 |
Hoofdgebouw |
Levels 1, 10, 20 |
Schuilplaats |
Levels 1, 10 |
Marktplaats |
Levels 1, 10, 20 |
geen Huns: Ressidentie / Paleis |
Levels 1, 10, 20 |
Muur |
Levels 1, 10, 20 |
Verzamelplaats |
Levels 1, 10, 20 |
Populatie |
50, 100, 150, 250, 350, 500, 750, 1000 |
Cultuurpunten productie |
50, 100, 150, 250, 350, 500 |
Een gebouw van iedere grondstof |
Levels 2, (4, 7, 10) Van iedere grondstof een gebouw
The stats are: 0/4, 1/4 ... 4/4. |
Alle velden naar |
All to Levels 2 (4, 7, 8, 9, 10)
The stats are: 0/18, 1/18, ... 18/18 |
Veroverde dorp
Wanneer een dorp wordt veroverd, worden de taken voor het dorp overgedragen aan de nieuwe eigenaar, samen met hun status.
Dit betekent dat als de vorige eigenaar een aantal taken heeft uitgevoerd, deze alsnog worden uitgevoerd voor de nieuwe eigenaar en dat deze, indien beschikbaar, de volgende taak van dat type kan uitvoeren.
Er zijn een aantal taken, die in de onderstaande tabel staan vermeld, die altijd worden aangemaakt of gereset wanneer het dorp wordt veroverd. Hun status gaat niet over naar de nieuwe eigenaar.
Veroverings taken worden toegevoegd aan een dorp als deze veroverd is. In tegenstelling tot andere taken worden ze niet overgedragen wanneer het dorp weer veroverd wordt - in plaats daarvan worden identieke taken gemaakt voor de nieuwe eigenaar om te voltooien. |
|
Gebouwen / Feature |
Taken: |
geen Huns: Ressidentie / Paleis |
Levels 1, 10, 20, Vervangt de openstaande taak |
Muur |
Levels 1, 10, 20
Vervangt de openstaande taak |
Loyaliteit |
100 |